Sortiment
Košík0
Registrovat / Přihlásit
CZ
0
Košík
0 Kč
Zboží bylo přidáno do košíku

ASP

Mottem společnosti ASP-USA je odnepaměti: „Ochraňujeme ty, co chrání!“ a tím je skutečně o nich řečeno vše v pár slovech – již totiž opravdu po více jak čtyřicet let přesně o to usiluje. ASP-USA se po celou svoji existenci snaží vybavovat příslušníky policejních, obranných i ochranných osob těmi nejlepšími nástroji k tomu, aby co nejlépe, nejsnáze a nejbezpečněji mohli dostát svým povinnostem. Více

Zobrazit filtr produktů:
Cena
Značka
Barva
Rozdělení
Materiál
Konstrukce
Druh čepele
Materiál čepele / nástrojů
Celková délka
Obsah účinné látky
Účinná vzdálenost / dosah
Kam se dá umístit
Určení (obsah)
Celková délka
Dosvit
Konstrukce
Napájení
Typ žárovky
Délka rozloženého
Délka složeného
Hmotnost (g)
Označení
Doprava zdarma od 2500Kč
97% zboží skladem
Garance vrácení peněz
Kamenná prodejna

ASP

Celé to ale samozřejmě není jen o tom, vybavit potřebné. ASP-USA nezanedbává ani tréninkové akce. Tak či onak, dnes nosí její věci denně do práce profesionálové i amatéři (ve smyslu tom, že se tím neživí, ale pouze chrání svoji rodinu třeba) z více jak 100 zemí světa.

Čemu se společnost ASP-USA přesně věnuje?

Produktů spadajících pod značku ASP-USA je nemálo a přesto je spojuje společná filozofie:

  • Teleskopické obušky – číslo jedna a doslova symbol společnosti ASP-USA. Staly se dnes dokonce takovou legendou a všudypřítomnou realitou, že dnes často lidé mluvicí o nějakém jiném teleskopickém obušku použijí právě jméno společnosti ASP-USA i u jiných modelů. Samozřejmě, z hlediska produktů a zákonů je tu pouze jediná vrcholně kvalitní značka – ASP®. A tento legendární statut by si samozřejmě produkty spadající pod teleskopické obušky ASP-USA nezískaly, kdyby nebyly zcela bez přehánění téměř dokonalé. Dnes je situace taková, že kombinace všemožných typů fixačních mechanismů, rozměrů, materiálů a povrchů, čítá přes 60 konkrétních typologií! Je tedy jasné, že firma ASP-USA má zcela bez přehánění teleskopický obušek v kombinaci, jenž prostě nutně musí uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky na trhu (firmy i jednotlivce).
  • Pouta – v této oblasti jsme se dlouhá léta moc inovací nedočkali, takže i zde se určitě ASP-USA podařil husarský kousek s mnoha unikátními novinkami. Nové produkty ASP-USA jsou navrženy pro chytré a rychlé použití na ulici, jsou bezpečné a přitom lámou nové rekordy co se týče výrobních specifikací, přesnosti a odolnosti.
  • Světla a svítilny – i kategorie hlavních a záložních svítilen je u firmy ASP-USA pojatá velmi vážně. V její nabídce najdete jak svítilny skutečně obří a taktické (tím pádem klidně snesou i nějaký ten úder či útok bodem na citlivé místo na hlavě apod.) na straně jedné a drobné, záložní na té druhé. Veškerá ASP-USA světla jsou mimochodem vyráběna ručně ve vlastních továrnách a nikoliv u nějakého zahraničního OEM výrobce, jako je tomu běžné dnes prakticky se vším a všude na trhu. Tím je logicky zajištěna vysoká kvalita produkce, jenž už vyšší být prostě nemůže.
  • Baterie a akumulátory – firma ASP-USA si chtěla být skutečně jistá, že se jejich světlům a svítilnám dostane jen to skutečně nejlepší, pročež zahájila i vývoj a prodej akumulátorů a baterek, jenž opravdu na 100 % dostojí nárokům kladeným jejich světly. A ani to nešlo nakonec jinak, nežli si muset vše začít vyrábět sami. Jejich vlastnosti i výkon v běžném životě i v drsné akci jsou přitom ohromující, přitom cena (proti potenciálu) vpravdě symbolická.
  • Pepřové spreje typu OC – jejich pepřové spreje řady ASP OC Defender jsou speciálně navrženy tak, aby vypadaly pro útočníky jako svítilny a ne pepřové spreje a ti ani náhodou nečekali jejich použití, pročež bude efektní účinek aktivní látky o to větší (starý dobrý a osvědčený Oleoresin Capsicium).
  • Tréninkové předměty – většina věcí v nabídce se dá sehnat i v tréninkové červené variantě.

Firma ASP-USA rovněž provádí zcela zdarma trénink profesionálů ze všech oblastí ochranného sektoru a to v hodnotě více jak 2 miliony USD dolarů ročně, podotýkáme ještě pro zajímavost.

Na co se v ASP-USA ještě klade důraz?

Společnost ASP-USA vydává nemalé procento ze svých zisků na výzkum a testy nových materiálů, prototypování, testování v praxi i v laboratoři, … Aby se produkt zkrátka dostal do nabídky, musí mít v sobě vše z ASP DNA (jak to sama firma nazývá):

  • Musí jít o produkt inovativní a řešící aspoň jeden problém, minimálně musí splnit jeden konkrétní požadavek novou cestou či prohloubit starý styl a existující řešení.
  • Musí jít zcela dohledatelně a doložitelně o řešení špičkové naprosto v celé své branži.
  • Musí to být řešení i unikátní (a ideálně i patentovatelné), jichž má firma už na 150.

Suma sumárum, jakýkoliv nový produkt firmy ASP-USA musí přinést pozitivní přínos své profesní branži, přitom však splňovat nároky skutečně extrémního rázu co do designu, kvality a spolehlivosti.